Dag 1 mig själv

Hej allehooopa!

Om mig,
Jag heter sandra som ni alla säkert märkt men tror jag ska döpa om mig till Sandralie för jag tycker att det låter lite roligare än bara sandra. Men menar inte att alla ska börja kalla mig Sandralie för de, utan vill bara byta ändå.
Jag är 19 år nu blir 20 i mars, den 12e närmare bestämt och då ska jag besöka apoteket röda näsan för första ggn då jag kan handla själv. haha.
Jag bor i en lite "håla" som heter Hudiksvall (Glada Hudik) om nu någon skulle vilja besöka mig^^ Jobbar på Ica träffpunkten i hudiksvall. Där jag stormtrivs fullt ut och hoppas att jag kmr att få vara kvär där nu ett tag så jag kan skaffa mig en egen lägenhet och så.
Har gått Naturbruksgymnasiet med special inriktning hund i Ljusdal. Det kan jag rekomendera till många om man vill hålla på med djur. Men man måste dock plugga vidare för att kunna bli "någonting" riktigt. Men med utbildningen jag gått så får man starta tex ett eget hunddagis som en av oss i klassen gjort, Josephine Hallgren och det går bra för henne för hon är mycket duktig med hundar och har nog alltid varit de :)

Jag har tre småsyskon två yngre och en äldre. Isalie och Sally som är mina halvsyskon men älskar dom av hela mitt hjärta. Sedan har vi min "storasyster" älskar henne också av hela mitt hjärta men vissa dagar skulle vi kunna slå ihjäl varandra. Hon konkurerar även med mig gällande jobb då hon jobbar på Hemköp och jag på Ica.. Men min pappas fru jobbar på ica maxi så jag och hon är vell lite mot linda sådär då, hahaha..
Jag har vänner som ligger mig mycket varmt om hjärtat, vänner som jag vet alltid finns där men har också vänner som jag tkr mycket om men inte anförtror mig allt till. En vän som jag dock har haft i hela mitt liv är Carolin "kroken" Jonasson, henne skulle jag såklart kunna springa på eld och vatten för, hon har en stor det i mitt liv.

Sist men inte minst så har jag ju den underbaraste flickvännen som någon har, Ida Åslund. Ja jag är bisexuell! Ni som vet vilken hon är vet hur underbar hon är. Hon är den som betyder mest i mitt liv och jag hoppas hon ska finnas vid min sida hela livet. Vi får lägenhet till sommaren så vi ska flytta ihop, sedan hoppas jag bara att det går frammåt sen. Vi har haft mycket upp och ner men de går nu på röda rosor som hon alltid tjatat om :')

Är det någonting mer ni vill veta så är de bara skriva och fråga, det vet ni :)



Pusss på er alla sötnowsar!

Kommentarer :

#1: Anonym

hihi röda rosor är de allt puman min;)hoppas de fortsätter nu å att vi lyssnar på varann<3 de kan bara bli bättre nu :D du betyder allt i mitt liv osså! älskar dig<3

skriven
#2: puman din!

hihi röda rosor är de allt puman min;)hoppas de fortsätter nu å att vi lyssnar på varann<3 de kan bara bli bättre nu :D du betyder allt i mitt liv osså! älskar dig<3

skriven
#3: Kaffehörnan

Vad fina ni är. Anmäl gärna dig i dagens stjärna

Svar: Tackar :)
SandraLié Bergqvist

skriven

Kommentera inlägget här :