Medium , poppcorn

- Gokväll alla Soeta läsare !

Har dagen för er bara varit bra ? :)
Min har då varit helt okej trotts att jag varit hemma hela dagen som var ett mkt dåligt beslut , se inläggen nedan ..
Nu sitter jag & mamma å tittar p Medium , sjukt bra serie det med tycker jag . Det ska vara spännande och lite "övernaturligt"
Dock för att jag tror på såntdär lite ändå , finns de nån mer kanske som gör de. Tror på sånt..  ?

Har även tagit en sväng på massa hår och lekt freissör lite , bra blev de som vanligt. Kanske jag ska satsa på en frissörkarriär ? ;) hehehe
Nu är de paus i Medium så jag ska ta mig en röök , Hörs senare :)




                                                                //

Kommentarer :

#1: Hanna

sv; jaså? haha, då får jag rida en stor häst imån då :D dock kommer jag nog va livrädd :O

kram! =D

skriven
#2: HANNAH - kolla in min blogg!

sv: typ teve och cchill :) själv?

skriven
#3: Cajsa

hehehe, jo det har varit bra idag...själv?

skriven
#4: Jennifer

tittar tv. själv?

skriven
#5: Hanna

sv;haha okej, ;) det får bli en stor då:D

kram!

skriven
#6: Anonym

Snygg blogg!

skriven
#7: Amanda

SVAR: Okej :) jag ska plugga.. väldigt kul, hm. Dudå?

skriven
#8: Diana

sv; okeej :) ska nog försöka få lite skolarbete som jag missat nu när jag varit sjuk gjort, jobbigt när det samlas på hög! Du då? :)

skriven
#9: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; Mamma tkr jag ska ta.. Min syrra tog idag och hon har bara ´haft lite ont i armen. Hoppas att jag inte får några allvarliga biverkningar.. :/ Men gud, vad sjukt! (om det bieffekts-fria vaccinet)..

skriven
#10: JESSOMIMSAN

dagarna är alltid bra för jessomimsan, daah...

skriven
#11: Linnea bara ღ

jorå den har varit bra sjdå :)?kram

skriven
#12: Anonym

sv: jo :D

skriven
#13: Diana

sv; verkligen inte!

skriven
#14: Linnea bara ღ

hehe okej :) vad gör du då??

skriven

Kommentera inlägget här :