huudiik ,

- trevligt dag
Öpp kl 6 imorse och skulle med annica till hudik på röntgen . Gick vell bra tror jag och hoppas att jag var till lite stöd iaf trots att jag var jävligt trött . Efter det , som gick snabbare än vi trott och typ halv 9 gick vi sedan på staden . Såklart gick vi och tog en jambo macka för det är ett måste då man är i hudik . Blev sedan till att gå ändå en runda på stan för Annica hade massa saker hon skulle göra .

Jag och Annica har nu kommit överrens om att vi inte ska äta någe godis elle skitsaker mer nu på . . . ja hur länge har vi inte bestämt men lääääänge iaf !

Diet A LA Sandra&Annica

- Ägg
- Fil
- frukt
- liten portion på lunchen . . .

+ att jag ska även på de ut och jogga/gå dagligen och öven gymmet blir det nån dag i veckan hoppas jag på :)

låter bäst ellehur ;D



/s.b

Kommentarer :

#1: Banan

Låter mumms !

skriven
#2: Veronica

Men det har jag redan skrivit hur du ska skriva.

skriven
#3: Veronica

Läs på bdb. orkar inte skriva om..

skriven
#4: Veronica

namen åh, tycker du de :) tusen tack..

(Svar på. gud så smal du har blivit människa)

skriven

Kommentera inlägget här :