God morgon dagen före Jul !

- God morgon på er folket!

Hör att många av er har redan gjort klart dethär med julklappar liksom jag har. Ska köpa ett täcke och någonting gott åt vovven min bara sedan är allt klart . Tänket bara jag skulle hinna svara på lite komentarer och även lägga in ett nyss inlägg då innan jag drar iväg mot the "big" city. Hoppas min syster kommer med kameran så ska jag se om jag kan fixa lite kort på bla täcket som jag ska köpa åt vovven och lite annat smått och gott :)

Vad ska ni hitta på idag då ?


Men nu måste jag bli klar faktiskt för mamma tycker itne om att vänta på mig, (jag är alltid sist av någon mkt konstig anledning ) :P

Hörs senare

Bilden lånad från www.google.se
.                                                            //

Kommentarer :

#1: Sandra - Piffad

SV: okej skönt :)

ska åka ner till halmstad där jag ska fira jul, själv?

skriven
#2: CLIP

haha, det var du en asbra julklapp ju!



jag mår bara bra! måste ner och köpa de sista julklapparna!!

skriven
#3: <3nisan

jepp är klar med alla!:) har du köpt julklappar än?:D

skriven
#4: hejannw

okej, härligt :)

vad har du för hund?

skriven
#5: Johanna [s h o n a l i]

Jag är klar med alla presenter :) Den första fixade jag i början av december och den sista i måndags ;D Dd? :)

skriven
#6: I S A B E L L E - foto ♥

jag har hälsat på min små, & söta kusiner! :D

vad gör du ikv? uppesitterkv? :)

skriven
#7: CLIP

jag ska fira med min familj och sådär, och sedan åka skidor i mellandagarna! vad ska du göra?=)

skriven
#8: Johanna [s h o n a l i]

Haha okej :) Men de jag fixade i början av december vart två foton ;)

skriven
#9: CLIP

haha, ha så kul=)

skriven
#10: Anonym

imorgon ska jag till farmor och farfar och på juldagen så ska jag fira jul med pojkvännen:) vad ska du göra under julhelgen?:)

skriven
#11: hejannw

okej, känner inte igen den.

ja har en liten jack russel :)

skriven
#12: I S A B E L L E - foto ♥

hahahahahhh, man sitter & spelar bingo.

skriven
#13: Ness

jaha okej najs ! :D

har julhandlat o varit på min bästeväns grav

skriven

Kommentera inlägget här :