Nytt i bloggen :)

-
Hej alla :)
Har gjort lote ändringar i min blogg nu , den ser förjävlig ut förtfarande men jag får så lov att ha såhär ett tag tills nån har ork och hjälpa mig fixa . . .
Nu sitter jag här och måste bara skriva några rader . Länktar till skolan imöra och just nu är jag så trött att jag ser stjärnor . . . Men jag och Elina sitter här i lägeheten vår och tittar på Buffy The Vampire Slayer . Är det någon annan som har sett de ? Om erat svar är nej då säger jag er bara . . SE DE ! det är den bästa serien som gjorts . Jag har alla sesongerna och Elina har blivit fast i att titta som många andra blir då dom ser de . Eftersom jag älskar serien så kan jag titta hur många ggr som helst på de . Om erat svar är ja att nu har sett de , Serriöst . . .  Tycker inte ni att det ska vara Buffy och Spike ? Dom är så jävla soeta tillsammans asså ! ! !


JAMES MASTERS , så jävla schnyygg :)

   


Efter detta ska jag ta och dra mig till sängs :)
Pusssss / S.bergqvist


Kommentarer :

#1: Cajsa

jobbit med jobb du! :P

skriven
#2: FEBB

gud kmr ihåg hur mkt ja ääälskade buffy! fan att de slutade sändas, var ju riktigt poppis i sverige :P

skriven
#3: Cajsa

hehe jo det har du rätt i.. ^^

nej, faktiskt inte.. :O

skriven
#4: Cajsa

hehe du har redan frågat det.. XD

skriven
#5: Angelica

Oki,nä ingen koll på trav för 5 öre. Men trivs du?

Dum fråga kanske..vem gillar inte att rida!

Har gjort det i så många år som jag kan minnas!

skriven
#6: carro

Godmorgon :) Vad händer idag :)?



puss

skriven
#7: Emelie

Nej det tycker inte jag :)



Sv: okej va bra! Vad ska du göra idag då ?

skriven
#8: Angelica

Vad kul!

Hur kommer din dag se ut idag då?

Är solen framme hos er?!

skriven
#9: Erika

sv: Buffy vad? XD

skriven
#10: PerNilla

Min helg var bara bra....



Ha en fortsatt bra dag!!

skriven
#11: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

skriven
#12: Angelica

Djursjukvård?

Vad pluggar du till?

skriven
#13: LINA

den har bara varit bra tack =) Hur har den själv varit?

skriven
#14: Carro

svar:haha, ha det så bra i skolan ;)

skriven
#15: Erika

sv: haha nepp, jag har inte sett den ;D

skriven
#16: anna

yes, men då blir det på tisdag. jag är hemma ifrån tomelilla då, skicka allt du vill ha osv och bilder, färger till



[email protected]



kram

skriven
#17: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :)

gör inte så mkt :)

göra idag då?

skriven
#18: Erika

sv: haha, kanske ;)

skriven
#19: therese

Nei det avr inte så roligt:/ Men men..

Min helg har varit riktigt bra faktiskt:) Lite fest, grillning och spel med nära och kära + vackert varmt väder på det. :D



Hur har din helg varit?

skriven
#20: Carro

svar:vad härligt när det blir så :) Speciellt när det är sista lektionen såman kmr hem tidigare ^^

skriven
#21: Rebecca

Hej, jo den har varit lugn men bra :) själv då ?

kram

skriven
#22: Carro

svar:inte mer än att min fina pojke kmr och hämtar mig för att sen åka hem till han :D själv :)?

skriven
#23: Carro

svar:jadå:) aha, tråkigt men måste göras :)

skriven
#24: malin

svar: Tack så mycket :D Jag ska ha en liten filmkväll ikväll! Själv då?

skriven
#25: Sofie

Hahah , jag ÄLSKADE det som liten .. hade alla boxar : D Angel är såååå het : D

skriven
#26: andrea

Haha länge sen man såg de där ^^

skriven
#27: HANNA

han är sjukt snygg! :D

skriven

Kommentera inlägget här :