Trött på det nu . . .

-
Halloj halloj .
Har haft mkt nu igen så inte så mkt bloggande :P
Men nu är jag här och skriver några rader igen . Kom nyss hem , har varit runt på stan lite med mormor & morfar å mamma (: trevligt trevligt längesedan jag träffaden dom nu . Om ett litet tag blir ringer velln syster och då ska hon och jag på stan och kolla lite . Hoppas jag hittar någe jag vill ha . Jag är shopp sugen !
Elle ja , man är vell alltid shoppsugen elle vad säger ni ? :P
Så nu ska jag hjälpa mamma hänga lite tvätt tror ja och sedan ska jag gå och titta på om dom har öppnat solariumet än :)
Kanske hins med ett till inlägg lite senare men nu måste jag dra ;D

(BTW : RUBRIKEN HAR INGET MED JUST DETTA INLÄGG ATT GÖRA)

Hare bääst alla / S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Erika

sv: Tack så mycket :D

skriven
#2: Tobias

jag har varit ute i solen :D själv?

skriven
#3: M O S A N

svar: haha, ja apsolut! :D

Jaa, i love it ;D

skriven
#4: Jennifer

Svar: Ja det är mina hästar. :-) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :