puss på närvaron , och vännerna

- Tjenare bloggen och därmed också alla bloggare !

Har blivit lite tätare med en uppdatering nu iaf så ni får vara lite snälla faktiskt.
Funderar stark på att göra en videoblogg också ? haha , not.  Jag förstår inte hur man kan sitta och filma sig själv och sedan lägga ut. Man är då bara lat att skriva anser jag !
Aja det kmr vell en dag som jag kommer att lägga ut ett litet klipp med, för jag har ju lite efterfrågningar om de :)

Har varit en sväng på Köpingen med underbara fia idag som skulle investera en present åt sin kära pojk tomas som fyller år på onsdag :) Vi hittade en mkt fin sak som jag då inte ska nämna här för då kanske de inte blir en överraskning till honom ^^ , ( Ja, IBLAND är jag smart... *smartaste* )

Iaf så går det frammåt i mitt mående och det börjar ljusna i mitt mörker. Jag känner att vissa människor är helt enkelt inte är mina vänner och härmed litar jag inte på att någon alltid kmr finnas i mitt liv. Alla försvinner , det är dom som inte säger nå som finns där längst. Jag hoppas på de bästa och jag är omgiven av helt underbara människor för tillfället och det känns BÄST !

Har fått reda på att folk pratar om en mer än vad man tror idah men aja ,
my name
is like a dick
always in a bitch mouth !!
haha, min syster är iaf en bra person till mig efter allt :) pusss älskar dig !


Bara så alla vet så är jag säääämst på att stava , så de får ni ha överseende på då ni läser min blogg :')

Pusssss / S.b                                                                                                                   

Kommentarer :

#1: Lindá Bergqvist !

Naawie, du är en bäst person till mig ! (: <3

skriven
#2: Sändrie

älskar dig systra miii :') <3

skriven
#3: Camilla.

Det du inte vet om dig själv, vet många fler.

;p

skriven
#4: matilda

Hoppas du får en awesome dag! :D

skriven

Kommentera inlägget här :