AbtronicX2 .. Hmm ?!

- Todilooe på er alla underbara läsare.

Nu äre såhär att jag som går på allt måste ju även prova denna sak. Fick hem den idag och jag ska prova i iaf en månad står de om de ska börja ge resultat... Mamma och syster tycker ju ja är konstig som tror och går på allt på tv , men hoppas den funkar annars skickar jag bara tillbaka den.

Vad tycker ni om saker som visas och ska säljas på tv:n ? (;

AbtronicX2 , ska tydligen vara bra muskelsammandragningar m.m.. bla bla bla :P
Man måste ju liksom få prova lite, tänkte at jag skulle visa eventuella resultat längre fram och det skulle visa sig att denna är värd sina pengar ! 1500 kr ....

Btw så är ej bilden på mig och wennström serriös längst till höger ! ... haha
.                                            //

Kommentarer :

#1: tessan

tack ;)



Vet ej =p vad ska du hitta på ikväll då?? =)

skriven
#2: EMma

Jag vet inte riktigt ^^,



Men du hade en väldigt fin blogg iallafall :D

skriven
#3: Rebecca Carlström

hej. tack så mycket :)

jodå, den kanske funkar, förhoppningsvis :) kram

skriven
#4: Henke

hej hej

tack detsamma, najs blogg du med.):)

haha ja du, ja vet inte vad ja tror om sådana saker, men hoppas de funkar, annars får du väl skicka tillbaka skitenxD haha



såg du melodifestivalen ikväll?



kram kram

skriven
#5: Filippa Maria Matilda Nyman

anmäl dig till:

DAGENS BLOGG!

skriven
#6: EmsYyYYy

hehe :D va gör dudå

skriven
#7: krokowich

men då vill jag prova den jag med nån dag här om jag får :D pussspussspusss ! ♥ ♥ ♥

skriven
#8: Sandralie

Jamen klaart du fåår :D Jobbba med mig imöra (A)

skriven
#9: Rasmus

Tv-shop är rena skiten!

skriven
#10: tessan

:) vad jobbar du med då? kollar på shall we dance :)

skriven
#11: jossan

sv; Aw, tack dsm :D

Njae jag vetinte riktigt. ^^ ;)



Men hare bra! :)

skriven
#12: Rasmus

sv: haha, det mesta som dom säljer är faktiskt rena skiten ;)

skriven
#13: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Funkade den :D?

skriven
#14: A m a n d a [bloggenamandas]

sv; ibland tror jag på sånt (:

skriven
#15: Linda - ndaiL

va bra!

skriven
#16: Danielle Hansevall'

Sv: Tja, det beror på vad det är för ngt

skriven
#17: Lollo

du får berätta om den är bra!

skriven
#18: Pelda

Hejhej , Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

skriven
#19: jussah

tjo, besök min blogg om den inspererar dig! :)

skriven
#20: Josephine

sv: ingen aning........ :)

skriven
#21: Johanna [s h o n a l i]

sv. Ikväll blire slapp framför tv:n ;) själv?

skriven
#22: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

javet faktist inte, reklamerna är alltid så överdrivna så man inte tror på dom pga det:P

skriven
#23: malin

allt bra? ;D

skriven
#24: Filippa Maria Matilda Nyman

nu är det dagen innan ni kommer få veta vem som blir vinnare av tävlingen, kommentera vad du tycker!

skriven
#25: ida

Svar: Tack va snällt :)

skriven
#26: sandra

(sent svar) men tack min dag har varit bra hittills =) själv då?

skriven
#27: Anonym

fin blogg! :)

skriven
#28: a.nniie ♥

kand u göra mig en jätte tjänst och rösta på mig (nr 3) i denna söta tjejens blogg.



http://annierehn.blogg.se/2010/march/finalisterna-ar.html#comment



skulle betyda jätte mkt <3=)

skriven
#29: Vanessa

Hur mår du ?

skriven
#30: Veronica

Hej gumman..

Inte skulle du vilja göra en sådann sak som du har i slutet på dina inlägg? Där de står ditt namn å sen hade du några hjärtan? Jag vill också ha en .. I svart =)

skriven
#31: Veronica

haha, då vet jag de ;)

Allt bra med dig söthöna? PUUUUUSSS <3

skriven
#32: Josefine

Nice blogg tjejen :)

Kika gärna in på min och se vad du tycker :) Kramis

skriven
#33: josefine

fin blogg du har;) :)

skriven
#34: modegarden

fin blogg! :D

besök gärna min mode/foto blogg, lämna gärna en kommentar när du ändå besöker den :D

skriven
#35: Inesita - means Happiness

Hej :) Fin blogg! Besök min blogg om du vill. Hur har din helg varit? Ska vi följa varandra på bloglovin. Jag följer dig :) Kan du följa mig :D

skriven

Kommentera inlägget här :