Sooolskeeen !

- hej på er soetnowsar

Vaknade imorse och jag tittade ut , herregud skojjar mitt huve med mig eller är det solen som lyser in ?
Herre min skapare att det var , gud så underbart. Så jag tog mina vovvar och gick en långpromenad med dom medans jag väntade på att mamma skulle komma hem.
Någon fler som har soligt och fint eller? :)

Nu har jag nyss duschat och gör mig klar för att gå ner på stan. Jag och Sabina ska på AF och kolla efter jobb i Norge :)
Någon till som försöker skaffa jobb i Norge eller har haft som kan ge lite förslag ?♥

Slänger in en låt med bara för jag kan och det är braaaa ! haha



Hoppas ni alla får en bra dag !

Kommentarer :

#1: juliasjöholm:)

okejokej ;D puss!

skriven
#2: matilda haglund

haha eller hur! fick panik :O

skriven
#3: juliasjöholm:)

jag ska vara med en kompis:D själv?

skriven
#4: mariam jasim

http://mariamjasim.blogg.se/

skriven

Kommentera inlägget här :