ILLAMÅENDE

- Men god morgon alla glada!

Känner mig mer död än levande för sekunden. Vart bockarna igår ända fast det inte var planerat, kul var det!
Först var vi hos Angiie på förfest och där är det alltid lika roligt att vara, det är bra att nån kan ordna fester iaf ;)
Elina , Jessie och Jonna kom till hudik och gick ut dom med. Mkt mkt trevligt faktiskt det ska vi göra om nån gång då jag är lite piggare haha så jag vill vara ute längre. Efter en utgång slutar det ju alltid med Mosåkörv med reeeksallad för min det iaf, det blev det även denna gång såklart . Och gott var de :)

Även att jag vaknade av att jag hade fått någonting i halsen, men jag svalde de liksom så det bar inte mer med de. Någon timme efter märkte jag att det var ena kulan på tungpiercingen som jag hade svalt :s men piercingen satt ändå kvar ? det tkr jag var lite konstigt. Iaf så var det ju tur att jag hade fler kulor så de var bara att sätta på en ny :)

Hur var eran gårdag då ? :)

Vad tror folk egentligen , NEJ !

Kommentarer :

#1: Rebecca

sv: godmorgon :)

skriven
#2: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#3: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#4: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#5: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#6: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#7: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#8: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#9: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#10: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#11: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#12: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#13: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#14: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#15: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#16: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#17: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#18: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#19: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#20: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#21: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#22: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#23: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#24: Tjugo och gravid

Godmorgon på dig med! :)



skriven
#25: Lona

allt är bra,s j?

skriven
#26: elin kärlek♥

Hej hej :) Jo tack allt är bara bra med mig hur är det själv? åh vad kul att du gillade bilden!

skriven
#27: Johanna

- Tack ska du ha! :)

skriven
#28: hanna ★

asså, ajg gillar inte själva eminem,men vissa av hans låtar kan vara sköna :D

skriven
#29: Leia ♥

Skönt att du sov bra!

Jag sov sådär. :P

skriven
#30: jennie

godmorron! hahah om jag gör xD vad händer idag då?=)

skriven
#31: Linda - ndaiL

Jo det e bra, själv?

skriven
#32: ronja

sv. tack :) din header är också fin!

skriven
#33: AMANDA JENSEN ♥

hej hej :D

vad ska du göra idag då? :)

kramiz.

skriven
#34: Johanna

Hej! Allt bra?:D:D

skriven
#35: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Vad gjorde du igår då? :P

skriven
#36: ida edström

härlig blogg, allt bra? :)

skriven
#37: jossan

vad tycker du om piercingar? snyggt eller fult?:)

skriven

Kommentera inlägget här :