Hard Time Music

- God eftermiddag pumor!

Nyäten och nyvaken , det blev en powernap efter maten och nu är jag slö och tror jag ska ligga på soffan hela kvällen. Förstår inte att när man sover middag så blir man alltid tröttare efter?! Haha
Mot kvällen kommer som vanligt massa sjuka tankar upp i mitt huvud och blir helt förvirrad!

Finns det någonting bättre än musik då man känner att man har en svår period eller? ♥
Det finns music för svåra tider, bra tider och alla andra tider också för den delen.

Tipsa mig gärna om nån låt ni tycker är bra och vilket tillfälle den är bra till :)


Puss På Er Alla

Kommentarer :

#1: hejannw

en jack russel :)

skriven
#2: Linn

Ja precis, vart vill du flytta då?



- det finns en låt jag brukar lyssna på och det är "my immortal", annars så hjälper jonas brothers alltid mig igenom saker! :)

skriven
#3: MOOOLLYS

Vad mysigt :) jag gör inget alls xD

skriven
#4: Ronja

sv: okej låter nice ^^

jag ska hälsa på släkt ;)

skriven
#5: EMma

sv: Jaduu jag gillar låten I Like med Keri Hilson. Sen finns det en annan ganska bra låt.. Medicine med Plies ft Keri Hilson Fast den är lite speciell

skriven
#6: MrOskar

Mm, jag gillar den också :) Hmm, nån bra låt... om du gillar Eminem så är "Love the way you lie" ett bra tips :)

skriven
#7: Persheng

seaside-the kooks är väldigt soft :)

skriven
#8: matilda

tack så mycket, din blogg är också jätte fin, :)

skriven
#9: malin

hmm oj Kato feat. Jon - Turn The Lights är rätt bra ;D <3

skriven
#10: juliasjöholm:)

haha ellerhur :) Nej tyvär, har aldrig set :) kram!

skriven
#11: Sandra

Sv. American Mouth - Iron & Wine (den som är i slutet av twilight as bra!) Commander- Kelly Rowland

Rihanna eminem love the way you lie

Takida always alon

johnossi whats the point



dom är ju bra!

skriven
#12: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

skriven
#13: BeBrave

du kopierar kod från youtube, de finns under varje video som man kan trycka på typ bläddra något. där kopierar du sen går du in på de inlägget du ska lägga in videon och trycker på html knappen och klistrar in allt där

skriven
#14: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

spindlar e vidriga hahah

skriven
#15: Emma

Svar/ Vad är sjukt irriterande? :O

skriven
#16: Josefin

Ron Popes låtar. Passar perfekt när du bara vill drömma dig bort och vara kär.... :)

skriven

Kommentera inlägget här :