God eftermiddag

Hej bloggen!

Idag har jag varit så slut hela dagen så ja har inte hunnit suttit vid datan förän nu. Men nu kommer det ett inlägg lite om gårdagen iaf :)

Kom lite folk till mig igår och vi satt och drack lite , trevligt var de. Var meningen att vi skulle gå på en annan fest som några av mina vänner hade ordnat för att dom fyllt år men kl han bli halv 12 innan vi kom iväg. När vi kom dit så var polisen där och vi fick då bege oss hem igen. Träffade lite gamla bekanta också som var längesedan jag träffade. Hemskt roligt var det , tack för gårdagen alla !

Har även hunnit med lite jobb idag och det blir också att jobba imöra. förhoppningsvis blir det jobb hela veckan för min del vore bra för behöver pengarna ....
Nu ska jag ta ett glas vin och vänta på min kära vän ida som är så seg så jag hinner vell somna innan hon kmr.

Hur mår ni alla? ♥


-



PUSSSS

Kommentarer :

#1: Nadja

bara bra. =) Gjort idag? =)

skriven
#2: pumaa

puuussssss påre!Q!! inte seeeg e;P..hahahaa

skriven
#3: caroline

Ja : P hhaha!

Ja det var riktigt kul att börja igen.

skriven
#4: Rebecca

gillade inte alls namnet på den gamla bloggen ;) kram

skriven
#5: IDAJOSEFINS

fin bild:D

skriven
#6: Akhtari

Jag skulle bli jätte glad om du svarade på min fråga på bloggen^^

skriven
#7: annie

Sorry för den sega svaret:/ min data har hamnat i problem så har inte kunnat uppdatera eller svara på några kommentarer:) men hoppa du fortsätter kolla in min blogg nu:)

All uppdatering kommer fortsätta som förut <3

skriven
#8: Olga

Hej Sandra!



Jag har pappan och en halvbror till din fina hund :) Hade varit kul att få kontakt med ägare till fler av Tens barn!



MVH//Olga & Tenny

skriven

Kommentera inlägget här :