23:57

God natt kan man vell säga nu, kl börjar att närma sig 12 och mina tankar i huvet blir bara värre och värre. Vet vell inte snart vad jag heter ens känns det som. Jag har nyss tittat på en film som vad på 4+ kmr inte ihåg vad den heta men det var vell ganska bra iaf :)

Sitter hundvakt gör jag med åt två st hundar så jag har för tillfället fyra st hundar. Det måste se ganska roligt ut när jag är ute och går med dom då dom får fnatt ibland och alla börjar leka med varandra och jag flyger efter i kopplena som en vante. hahaha !
 Men nu ska iaf jag lägga mig och försöka sova och hoppas jag kan stänga av min hjärna under tiden så ja får lite sömn för det tror jag är välbehövligt för mig just nu.

Puss på er alla soetnowsar och sov gott så hörs vi i morgon! ♥


//                                               

Kommentarer :

#1: Akhtari

sv: Tack så mycket :)

skriven
#2: malin

okejs, hoppas det går över då ;) jag vet inte riktigt ;s jag mår nog skiit, men ändå inte. ;s



kram <3

skriven
#3: Vannichi

Boss är min hund , är de din hund i din header ?

skriven
#4: EMma

sv: Visst är hon fin ! :D Nej det blev bara lite droppar sen slutade det :)

skriven

Kommentera inlägget här :