Småå stjärnor !

Hejsan alla älskade läsare !
Hur mår ni alla ? <3
Tag sedan igen , haha tror inte jag kmr att komma igång med mitt bloggande riktigt på ett tag faktiskt .
Har så mkt annat för mig och att tänkt på så det går liksom inte.
Mkt har hänt , både jävligt bra saker och jävligt hemska också . Orkar itne ta upp allt men det kanske kmr med tiden , man vet aldrig .
Tror ni jag blir lite irriterad då man tittar på vissa klipp på Youtube ? . .
Serriöst , ni måste lyssna på några !


http://www.youtube.com/watch?v=720BlDUaQmc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LPbzKgZHWHA&feature=quicklist

Jag tror jag dööööööööööör , sjukt duktig unge !
Eller vad tycker ni ?
Nu ska ja gå och döö men ni får ha det så bra , puss älskar er alla !

/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: sofia

Sv: Jodå det rullar på, själv dÅ? =) puss

skriven
#2: jossan

jo det vare ;p

men jo det är bra med mig! :)

självdå? :)

skriven
#3: Josephine

sv: haha ja det är snyggt :D

haha men skärp dig förfan x) <333

skriven
#4: Josephine

sv: hehe ja jag valde mellan denna och en annan :D men rosa kommer ju i första hand så kunde liksom inte svika ;) <33

skriven
#5: emma härnqvist/perfektion

hej hej. jo här är de bara bra. själv då? kram

skriven
#6: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jätte duktig :)

skriven
#7: ErikaBygren

Hahah tyckte du klänningen va så fin ? :P den är köpt på carlings för inte så länge sen (:

skriven
#8: Emelie

Jättebra låtar :)

Hoppas du haft en bra dag





Kramis

skriven
#9: Emelie

SV: Okej va roligt, å gu va intressant att jobba på djurkliniken, är det roligt? :)

Min dag har bara varit bra tack.



Kramis

skriven
#10: Emelie

Sv: Å tack så jättemycket :)



Ha en trevlig lördag



Kramis

skriven
#11: Emelie

SV: okej det låter jätteroligt :)

Allt bra idag?



Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :