varför finns matte , godis

-
Helllojj ! !
Förstår mig inte på detta ämne just nu och jag orkar inte engeskera mig i det helle (kan inte stava). . . .  Ja ska ha omprov på första kapitlet och provet till kapitel 3 är inom kort . Jag orkar inte med skolan . suuck !
Vill bara hem och börja inför kvällen , tråkigt värre att min bästa inte kan vara med :/ men får försöka klara mig ändå gissar jag .

Godissugen är jag också typ ganska mycket , men duktig som jag är åt jag inge godis på hela dagen igår och inte tror jag att jag tänker göra det idag heller . Fast kmr nog , lillördag är ursäkten idag ^^,  . . .
Skider på idriotten idag och jag har besträmt mig för att åka 5 km , behöver det just nu känner jag . Behöver tid själv och tänka och bara vara . Känner att allt rasar och jag har ingen aning om varför . Ni underbara människor får mig att glömma och jag mår bättre Tack för ni finns !

/ s. b

Kommentarer :

#1: Banan

Jag mobbas inte , bara hjälper dig på vägen (a) :) Förlåt jag inte kan vara med ikväll och fira dig , men jag lovar att gottgöra mig när jag kommer hem ! PUSS på dig ! <3

skriven
#2: josephine

<3

skriven
#3: Anonym

sv: fick en känsla av att du skrev det där i fylla ;) Lite många knapptryck ;) Älskar dig Sandra !<3

skriven
#4: Banan

Det innan va från mig men det fatta du nog ;)

skriven
#5: Mathilda, din hustru.

jag finns alltid för dig.:) <3<3

skriven

Kommentera inlägget här :