helg helg

-
God dag , hur har eran helg varit ? (:
Helgen har varit mkt bra , ändrade planer så älsklings annica jobbade med mig ist . . Gick ju bra de med ;)

Lördag :

Upp pigg och glad som jag är kl kvart i 6 och anlände på stallet till kl 6.00 . . Annica kom lite senare för hon åkte in på möran och pelle hämtade upp henne på stationen (: Duktigt att hon vågade åka själv och allt liksom :P
Blev klar ganska tidigt med då kom pelle på den sk "geniala" idéen att vi skulle DAMMSUGA uppe i taket i ventilerna ? ! :S Asså Pelle kan vara märklig , men men nån måste vell vara de med , Ellehur ? ! ;)
Efter jobbet blev det hem , pappa jag & Isalié åkte och köpte godis och hyrde film . Även att Caritha fixade mina naglar lite . . . Har inte hunnit knäppt kort på de tyvärr men det kmr inom kort för hoppnings vis ;)

Söndag:
Var det någon mer än jag som glömde bort att ställa om kl ? !
Jaani inte lika duktig ida på att kliva upp , elle vad säger du Annica ?! haha . . Jag glömde ställa fram kl och jag trodde hon bara var 6 fast hon var å 7 och annica hade ringt x antal ggr :P Men jag svarade för jag tänkte bara , vad fan gör du vaken nu ! Men det visade sig att hon stog på min gård och kl var 10 över 8 . . . . . ojoj . Men ett trevligt prat och småungarnas stödhjul på cycklarna . . . dom cyklar snett och LUTAR hela tyngden på stöden , hahahaha garvaden så tårarna rann :')
Men dagen blev kort , hemskt nöjd själv faktiskt över vår insatts i stallet denna dag . Men jag kan ju säga att den var inte på topp iaf ^^ , Klar blev vi kl typ 11 och alla hästar var då inne . Vi åkte hem och köpte mat ( pizza stod idag de på menyn ) och gått vare . . . . Tillbaka till stallet sedan och ta in , fick sedan åka med annica till Delsbo och tog bussen därifrån till Ljusdal ((:

Tack gumman för en mkt bra helg <3 , massa skratt åt våra skämt som bara ( av någon konstig andledning ) vi skrattar åt :P jaja vi har ju kul iaf och det är det som är huvesaken ;) hahahaa



/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Alshammar - Style As Lifestyle

jag var faktiskt duktig i år och ställde om klockan!



sv: jo det var kul, men kallt, bilderna kommer nog upp i bloggen snart om de blev bra förstås!:)

kram

skriven
#2: Tobias

tack :) ha en bra dag nu :D

skriven
#3: Johanna

tack så mycket har tuvärr inte gjort den själv

skriven
#4: ANNA

Jätte fin blogg;)(a)<33

skriven
#5: PerNilla

Hejhej. Jag har en lugn dag och bara slappar.



Själv då?

skriven
#6: Frida

Sv: God morgon själv, eller god dag kanske man ska säga:P Jag har haft "påskspel" för ettor i kyrkan :P

och du själv?

kram sötnos

skriven
#7: C E L I A ' S bloggliv «

Svar: Åh gud tack så mycket! :D

skriven
#8: Anna

sv: det är så bra med mig så ^^ själv sweetie? :)

skriven
#9: Zandra

sv: glömde bort vrf jag skulle adda dig, haha xD

va det ngt med design att göra?



Btw, lägg gärna en röst på mig :)

http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

skriven
#10: nadia a.

haha tack <3

skriven
#11: Erika

sv: Ja GG äger ^^

Nepp, har aldrig sett OTH ;D

skriven
#12: FRIDA

sv; Jo, det är bra. Själv? :D

skriven
#13: Tobias

Nej bara skola idag ;) sj?

skriven
#14: M O S A N

Svar: hihi, okej.



Nä inget spec, sj?

skriven
#15: matilda

Sv: Idag har det varit träning och skola, nu ikväll är det träning + plugg! :D

Haft en bra dag?

skriven
#16: marie

haha, ja det är väl det!

skriven
#17: JESSICA

haha ja man kan verkligen inte leva utan mobilen=D det går bara inte

skriven
#18: sadia

haha nä jag glömde inte bort klockan ;)

skriven
#19: Johanna

det händer inte så mycket hos dig då?

skriven
#20: Alshammar - Style As Lifestyle

jo det är bra med mig:) själv då?

skriven
#21: Tobias

idag ska jag bara slappa :Dsj?

skriven
#22: Banan

Älskade söta vän , cyckel - cyklar - CYKLARNA . . ;)

Helgen va kung & vi är bäst med skämt ! Ojoj , vad roliga dom är ! ;) <3

skriven
#23: Tobias

najs :) var det kul?

skriven
#24: nadia a.

ska sova snart :) sj?

skriven

Kommentera inlägget här :