Onödig dag ?!

-
Fick sova lite längre idag än andra dagar och jag gick isäng ganska tidigt igår så jag var inte så trött då kl ringde imorse. Gick upp och duschade men sedan då jag hade gjort iordning håret tyckte jag det såg lika skitigt ut ändå?! :S Jag har konstigt hår jag vet! Sedan bar det iväg till skolan undefär vid kvart i nio. Där väntade folket och vi gick vidare till slotte för vi skulle ha någe provrace inför om vi vela söka vidare till högskola. Öppnade häftet och såg där en jävla massa text som jag inte fattade någonting av.
Var så jävla mkt att läsa asså så bara det skulle ta mig 3 timmar att läsa igenom. Så jag kryssade lite som jag kände för och sedan satt jag i typ 40 min och väntade på att alla andra skulle bli klar. Folket som inte kände mig måste trott att jag var västa pluggisen som blev klar på typ 10 min, men i själva verket fattade jag ingenting alls, men aja ^^,


Sedan blev det rast och då grog vi snabbt som ögat kan jag säga. Gick och "åt" och sedan var dagen i skolan slut. Kunde lika gärna luggit kvar i sängen hela dagen.
Nu ska jag gå och försöka göra någe nyttigt av denna dag, Hareee

/ s.b
-

Kommentera inlägget här :