Obeskrivliga ting

-
Har länge nu hört konstiga saker från vår nya lägenhet där jag och Elina bor. Idag var två vänner till oss hit och gick runt och tittade och kände lite här i alla rum och sedan gick dom in till badrummet. Där var dom ett litet tag och sedan kom dom ut och då sa dom att nu ska vi nog inte kännas oss iaktagen och annat i duschen. (som jag dock ine nämnt till dom att jag har känt så). Dom går härifrån och efter ca 10-15 min hör jag och Elina igen från badrummet.

Jag tittar på Elina och jag märker att hon också har hört det jag hörde. Detta var inte roligt längre , vi bad dom komma hit igen . Efter att dom då varit i badrummet i över 1 timme ber dom oss komma in och jag känner att ja klarar inte av att gå in i badrummet riktigt än. Dom berättar lite om personerna som varit där inne och hur det gick till. Hur en person troligen har tagit massa tabletter och annat för att försöka tagit livet av sig och nu säger hon att hon vill inte att samma sak skulle hända mig. Hon försöker skydda en person från att inte begå samma misstag som hon gjorde för ett tag sedan. Och jag har som har mått dåligt under en längre tid och kommit tillbaka på mina fötter igen nu ( som jag heller inte sagt till någon av dom ) Och jag känner verkeligen att detta är allvar. Nu har dom gjort massa "jockss" inne där och dom säger att dom tror att peronen ska vara borta och jag hoppas av allt i världen att dom har rätt för detta vill jag inte vara med om igen på ett tag. Usch säger jag bara ! ! ! ! !

Tack för hjälpen . . .


/s.b

Kommentera inlägget här :