mååndag . slädhund

-


Jamen hej på er alla , var öppe med tuppen idah . Redan kl halv 6 var jag och stapplade mig in i duschen eftersom vi skulle hem till Annica på möran för att släppa ut hennes heestar . Efter att ha varit uppe då ett tag fick jag öven upp självaste Annica och det bar då av hem till henne . Jag var inte alls trött men hon däremot var väldigt puppig ^^ ,
Har kört draghund hela dagen och det var mkt roligt faktiskt . Bara det att jag packade på mig för mkt kläder och jag höll på att svimma efter jag hade åkt en timma , helt sluuuut . Jag och Joss delade på en släde och kul hade vi , jag sov mycket skönt efter den dagen kan jag lova er alla . Vill ni bli trötta så kan jag rekomendera att köra draghund , det är inte bara till att åka med liksom .

Känn en doft av kärleken , den sveper tyst föörbii !
Haha , serpa asså kul kul dag takk braiga människor.

/s.b

Kommentera inlägget här :