helgmys och ta det lugnt !

-
Helgen har såklart varit toppen eftersom den spenderats med den bästa , från fredag ända till kvällningen nu på söndan. Vi jobbade hela dagen på lördan och då menar jag hela dagen, inte nog med att vi kom lite sent, sissodär 1.5 timma ^^ Utan det som brukar ta oss 3-4 timmar att göra annars tog nu oss typ 7 timmar, hur trötta var vi inte ? Så på söndagen var det stopp , jag skrev till pelle att vi var sjuk och lite annat som jag kom på så bra . Men jag har faktiskt jobbat i över 3 månader i rad nu och min kropp sa bara ifrån asså . Både fredag och lördag kväll somnade vi framför datan då vi tittade på film i soffan, och trotts att vi sovit båda dagarna i soffan har inte alls ont. Jag skulle vela haft en bild på de asså måste ha sett mkt roligt ut som vi sov , men mysigt var de :) En bra helg med mycket götta och mys , och en hel del skratt med kan jag lova er alla. Det blir mycket av den fronten då man umgås med denna kvinna. Du är bara för underbar jag har tur som fick dig till min vän.

Nu är jag så trött att jag knappt kan ha ögonen öppna så nu drar jag mig vidare till sängen , ha´t bra allesammans för det har jag !

Tack för en underbar helg vännen, du är lite bättre <3

/s.b

Kommentera inlägget här :