framtiden avgör


Hemska tider kommer och hemska tider går, vägen mot livet vi vill ha tar längre tid än vi någonsin kunde ha tänkt oss. Att må bra är väldigt svårt för att heta sandra bergqvist ibland kan jag lova er. Men jag försöker så gott jag kan och sakerna börjar falla på plats. Människorna i mitt liv är så underbara så det finns inte ord att beskriva dem med och utan dem skulle jag inte finnas kvar här. Saker som jag trodde betydde allt har visat sig att det inte alls fick mig att må bra. Saker som jag hatat mår jag just nu bäst utav. Tänk att saker kan förändras på så kort tid och att av kvarlämnade lappar kan det bli ett helvetes liv. Jag bryr mig inte om vad folk säger det är sakerna jag vet om själv som betyder någe. Jag vet själv vad jag gjort och inte och ingen kan någonsin säga emot de.
Ett xtra + i kanten på bruden som alltid får mitt humör att gå upp igen, jag älskar dig!

/s.b

Kommentera inlägget här :