19:33

- Hejsan och god eftermiddag!

Längesedan igen men har så fullt upp liksom. Idag har det varit jobb hela dagen , Pelle borta denna helg så jag och jessie har alla hästar själv. Skönt att ingen är och andas i nacken på en liksom.
Trevligt dag och den gick fort, tog en ridtur jag red Chagall Eson , Jessie red Kapella. Imöra blir det nya hästar. Vi ska såklart jobba också imorgon men då måste vi göra klart lite snabbt eftersom Isalie har fyllt år och då blire kalas. Som hon är mycket stolt över att hon får bjuda massa folk liksom. Hahaa aja!

Hur har eran dag varit då ?

Sitter hos pappa nu och bara glor lite, Jessie leker elle ja leker och leker men. Men isalie iaf, hon var helt slut efter att Sally kört med henne så inte vet jag eh!
Vi ska vell ta och dra oss hemmåt till mamma min igen snart gissar jag , sedan ska vi även upp inatt och hämta in syster som för ovanligheten är på krogen , ( suuuck )

Titta så soeta kort ja hitta på Alexia , sjukt lite hon var liksom !

  

                                                                                    

Kommentarer :

#1: Ness

den ha rvarit helt okey din dag då :)?

åhh äre en amstaff :)?

kram

skriven
#2: Johanna [s h o n a l i]

okej :)

jodå den har väl vart helt okej, själv? :)

skriven
#3: hejannw

allt bra? :)

skriven
#4: Erica

min dag har varit bra :)

hur har din varit då? (:

kram

skriven
#5: Sandra - Piffad

sv: ja bara bra, har dansat, själv? :)

skriven
#6: e s s

Neej vad söta bilder !!

Fin blogg du har förresten =)

skriven
#7: CLIP

vilka söta bilder=)

skriven
#8: Emmelist

jo tack dagen har varit kanon! din då?

skriven
#9: Danielle Hansevall

sv: helt okej sj? :)

skriven
#10: moa

min helg med ett ord: fantastisk

din då?:)

skriven
#11: Jennifer

sv:

typ inget ;)

själv? :)

skriven
#12: Amanda

sv; bra :) sj?

skriven
#13: <3nisan

ja han var så jävla bra!:)

jo jag mår prima!

min dag ahr varit jättebra:) hur har din dag varit?:)<3

skriven
#14: Anonym

allt ee brabra:D

sj?

skriven
#15: sandra

inte illa ^^

jag vill ta våra ihopsparade pengar och fara till malaysia efter sommarn <3 var i thailand far ni? farsan min har ju bott där :P

skriven

Kommentera inlägget här :