Värmen tillbaka !

-
Men TAKK säger vi nu åt värmen som är tillbaka ellerhur ?
Jag själv hoppas att den stannar bra länge nu så jag hinner bli bruunast* :')
Även att jag vill att det ska bli varmt i vattnet så jag kan börja bada , har saknat det med !

Dagen för mig har varit väligt bra och jag känner i ansiktet att jag har fått lite färg MKT + + + +  . .
Hästarna är lugn då det är varmt ute . .
Känner mig helt slut i kroppen nu för jag har jobbat och att jag är FÖRKYLD , usch ! Men jag måste jobba för jag vill ha pengar såklart , som vanligt :P haha. .  .

hoppas det inte blir så lång tid till nästa inlägg ;)
Ska bada vovvar och knäppa lite kort på dom tänkte så lägger jag upp några sen .  Då får ni gärna slänga in en åsikt om dem :)

H.D.S.L / S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Nati

Sv: Tack så mycket! :D jaa idag har det verkligen varit varmt :D riktig sommar! Såå skönt :)



Fin blogg :)

skriven
#2: saga

sv: hihi jag med! så härligt :)

hehe nej.. egentligen blir jag aldrig brun, jag får bara massa fräknar ;$♥

skriven
#3: Christian

Bada har jag redan gjort ;p Så sjukans varmt idag och så stod en annan på stan inomhus :o

skriven
#4: Daniel

Re: oouh, men lysande sickan! :D nejdu, jag jobbar faktiskt inte. men jag har vatt inne i en bowlinghall mestadels av dagen. :) men jag håller med dej heeelt där - solen ÄÄLSKAR vi! :D

skriven
#5: matilda

sv: riktigt nice med värme!! :D

ha en super chill kväll hörru! :D

skriven
#6: emelie

sv: haha okej :)

jag skulle grillat idag men det var så kallt ute så gjorde aldrig det, men har krökat lite med några killkompisar som jag sitter och väntar på just nu haha ;D själv?

skriven
#7: isabelle

sv: oj vad jobbigt ;o

jag har varit på storsjöteatern då några kompisar jobbar där, och ett band spelade och jag fick gratis inträde :) sj då? <3

skriven
#8: bella

älskar oxå att det e varmt igen :D

skriven
#9: Bella

Jag har mest njutit av solen. sj? :D

skriven
#10: JESSICA

jag såg på vädret nyss och det kommer at vara 19 grader imorgon=D

skriven
#11: Aziza

värmen var verkligen super!

det var typ skitvarmt ute! :D

haft bra dag?

skriven
#12: emelie

sv: jaha okej, krya på dig! :)

typ inte så mkt, varit med några vänner bara och shoppat :) dudå?

skriven

Kommentera inlägget här :