090406

-
En dag avklarad till på skolan och jag är hemskt nöjd över mig själv faktiskt ;)
Har fått mycket gjort av mina arbeten och jag känner att jag börjar komma på fötter igen i mitt mående . .  Kan det liksom bli bättre !
jag är så taggad på att skaffa mig en hund nu så jag tror jag spricker , jag måste hitta en hund NU som jag kan köpa . Idag blir det till att städa lite i lägenheten med Elina och ska även ner på coop en sväng med Krikie och Sendra . Men blir nog med Elina ist för dom andra e så lata ;) Trevligt trevligt ändå . . . Nu ska jag läsa lite mer läxa men vi får höras någe senare :)
Vad händer för er andra Idag då ?


/ S.bergqvist

Kommentarer :

#1: Carro

svar:yes, har du haft fint väder idag då:)?

skriven
#2: Carro

svar:jodå, vi har haft 25 grader här i solen, riktigt härligt :D

skriven
#3: Carro

svar:jodå, vi har haft 25 grader här i solen, riktigt härligt :D

skriven
#4: Carro

svar:hehe, så är det i dom sydligaste delarna av skåne :D

skriven
#5: agnesa

hejsan! min dag har varit okej! men ikväll ska den bli rolig :) själv då?

kram

skriven
#6: Emelie

Okej, för mig blir det skolan i morgon, suck

idag har jag shoppat lite:)

Tack så mycket, fin bild på dig med :)

skriven
#7: Mathilda

svar; tack =) jodå, seg men trevlig dag ;p sj?

skriven
#8: pelle

Jo, för sjutton här är livet finfint - hos dig då?

skriven
#9: Cajsa

hahaha ok.. XD allt bra med dig idag då?

skriven
#10: Mathilda

svar; alltid trevligt att sluta tidigare. Inte påsklov denna vecka då? :p

kram

skriven
#11: HANNA

hejhej! min helg har varit superbra, hur har din helg varit? :)

skriven
#12: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :)

ne inte mkt!

allt väl denna tisdag?

skriven
#13: Helen

Hej.

Kul att du kikade in på min blogg.

Låter skönt att vara lar med skol jobb och känna sig pigg.

Roligt det låter med hund, är själv sugen men jobbar för mycket.

ha en bra dag

skriven
#14: therese

Låter härligt det. Vad jobbar du med då? :)



Jag åkte på bio i linköping och såg Marley & me. Den var bra men ganska lång så höll på att somna:P



Händer hos dig en såhär fin tisdag?

skriven
#15: Emma

Sv; tack så mycket! :)



Kul med hund! Vad vill du ha för någon?

skriven
#16: Emelie

Jo det var jätte trevligt igår :)



vad händer ikväll då?

skriven
#17: mellen

haha ja jag kan va snygg om jag lägger den sidan till ^^ Jo det e bra.. sj`???

skriven
#18: mellen

haha så svara jag feeeel.. du frågade vad jag gjort idag inte hur de e hahaha idag har jag inte gjort nått vettigt alls hihi

skriven
#19: Alma

Okej, haha.. :D Bara bra, sj?

skriven
#20: anna

svar: jag har hatf en bra dag :) lät som du har haft det också?

skriven
#21: therese

aha okei:) Vad trevligt..



Ne jag ska se på hockeyn ikväll. Mer än så vet ja inte än^^

skriven
#22: Anna

Nu finns bilderna från gårdagens shopping på min blogg! :)

skriven
#23: anna

hejhej, min dag har varit helt okej än så länge, själv då? :)

skriven
#24: Angelica

Vad kul. Du ska ju verkligen satsa på något du verkligen vill bli!

Hur har dagen din varit då?

skriven
#25: Rebecca

Idag hängde jag med kompisar och syrran och hade det allmänt mysigt :P

skriven
#26: bella

min dag har varit helt okej, sj då ? :)

skriven
#27: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

skriven
#28: Angelica

Oj,tråkigt att höra att det inte går så bra! Är det svårt eller?

JO,tack igår jobbade jag hela dagen. Så jag gick och la mig redan kl 22.00 så trött va jag :))

skriven
#29: Anonym

jo det är bra, ska snart dra iväg och shoppa lite med syrran :D

skriven
#30: Emelie

Okej, trevligt :)

Jag ska tat lungt sen ikväll blir det SKUM :)

Kram

skriven
#31: Nina - This is who I am

fin bild :)

skriven
#32: Martina

Va kul skulel cokså vilja ha en hund. Hoppas du hittar den du vill ha:)



Sv här är man hemma med en sjuk dotter:/ skulel helst vilja ut på promenad men går inte:(

skriven
#33: Olivia

snygg blogg:)

skriven
#34: Jenny

Ja usch tänk de fyra kombinationerna! Icke vacker syn! Tack :) betalade en designer som fixade den. Är väldigt nöjd. Idag har varit toppen. Shoppat loss och spenderat pengar :D du?

skriven

Kommentera inlägget här :