Torsdag

 Nu sitter man här igen, lektion med "Pasto Peeer". Fattar inte mycket av vad man ska göra + Jonna inte är här så då finns det inte mkt som jag och Cicci kan göra. Vi vet inte vad hon har gjort så då har vi ingen möjlighet att jobba vidare. 

Fick reda på nu idag att jag ska ha prov imöra i försäljning och service. Så ikväll blir det till att plugga som en jävla toook. Orkar inte med det just nu, jag vill bara ha helg!

Åker hem till Hudik en sväng imöra för att handla strumpbyxer och hämta jacka, sprit och lite annat till helgen. Jag och Jennie har kommit på ett mycket bra sätt som vi ska göra vårat jobb inom engelskan. Fy fan vad bäst vi är Jennie ;D haha. Alla kmr att se det sen i klassen, tror nog att vi lägger ut det på http://www.youtube.com/ med, även att jag säkert lägger den här (:








 

Kommentarer :

#1: jännie.e :D

de är klart vi är bäst :D<33

skriven

Kommentera inlägget här :