Onsdag

Eftersom jag är ny på detta ställe så kmr det ta ett tag innan jag kmr igång. Under tiden får ni ta det som den är och titta då den uppdateras!

Dex till helgen, fan vad det länktas kan jag lova. Ska ringa pappa snart för jag måste be honom köpa en jacka åt mej. Har ju fan inegn annars att ha på  mej.  Skinnjacka ska det bli inget annat, Bilder och annat kmr att komma hit också tillslut.
Just nu sitter jag bara här i datasalen, har nyss haft gympa, Suuuuck! Brukade tycka det var roligt med det med har vell ändrat åsikt. Nu sitter jag och skriver raport om mitt akvarium som ska vara inlämnat snart, bilden är på kampfiskhanen i mitt akvarium(; Orkar inte med allt i skolan jag har så jävla mkt att göra! Aja. ska snart gå hem till mej och tvätta det gillas inte så mkt kan jag säga. Men det är ju saker som måste göras när man bor själv!

Haree pusss'n                                       


Eriel

Kommentarer :

#1: Stina

Häftig bild, är det på din fisk ? ;D

skriven

Kommentera inlägget här :