Torsdag




Hållit på med photoshop idag, Kul som fasen har börjat lära mig ett och annat nu faktiskt :) Sitter i datasalen på skolan nu och jag har gjort klart så mkt som 3 st jobb *stolt* plus att jag har pluggat till provet imöra! Det brukar jag ju inte göra så jag kanske får ett bra betyg nu för en gång skull ^^

Nu ska dom stänga här, önska mig lycka till te prove imöra nu då!
Efter det blir det till att åka hem till Hudik igen och då blire jobb hela helgen. Även att Jessie kmr upp imöra ska bli kulkul. Blir vell liksom som förra helgen till att plugga mysa och jobba (: <3


























                                                                                                                            

Kommentarer :

#1: Veronica

ååh vilken söt kanin :)

Hur är det med dig då Sandra?

Kramar // Veronica <3

skriven

Kommentera inlägget här :